Dostawa i płatności
  • Jaki jest czas oczekiwania na moje zamówienie ?
    Na terenie Polski
    : W ZWIĄZKU Z TRUDNĄ SYTUACJĄ ZWIĄZANĄ Z EPIDEMIĄ CZAS DOSTAWY JEST WYDŁUŻONY.  Większość zamówień jest zazwyczaj gotowa do wysyłki w ciągu 5-14 dni roboczych. Pamiętaj, że każdy portret tworzymy na Twoje indywidualne zamówienie, a dopracowanie szczegółów zajmuje trochę czasu. Po przekazaniu paczki kurierowi, czas dostarczenia to około 2-3 dni robocze, w zależności od rodzaju dostawy jaki wybierzesz przy składaniu zamówienia. 
    Na terenie UE
    : Obraz będzie gotowy do wysyłki w ciągu 5-14 dni roboczych. Czas dostawy wynosi do 7-10 dni roboczych. 
    Poza UE
    : Czas dostawy to od 7 do 22 dni roboczych.
    W wybranych krajach UE oraz poza mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty celne, które płaci odbiorca. 

  • Jaka jest cena przesyłki ?
    Dostawa na terenie Polski: Kureier DPD 20 zł, Paczkomat 15 zł ( opcja dostępna tylko dla płótna o wymiarach 20 cm x 30 cm oraz 30 cm x 45 cm )
    Dostawa na terenie wybranych krajów europejskich i Turcji: 14 eur
    Dostawa do innych krajów: 16 eur
    Dostawa do Maroko, Rosja, Zjednoczone Emiraty Arabskie: 21 eur

  • Jakie są dostępne metody płatności ?
    Za swoje zamówienie możesz zapłacić:
    1. Tradycyjnym przelewem bankowym (dane do przelewu otrzymasz mailem)
    2. Płatnością Shoplo, w tym płatność kartami: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A. z siedzibą w Sopocie, ul. Haffnera 6, kod pocztowy: 81-717, KRS: 0000320590.
  • W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego. 
  • Mój numer śledzenia przesyłki nie działa.
  • Nie przejmuj się, wyślij do nas maila na perarto.shop@gmail.com a my niezwłocznie rozwiążemy Twój problem. 

  • Moja paczka wróciła do nadawcy. Czy możecie ją odesłać ?
    Tak, żaden problem. Należy pamiętać, że w takich przypadkach nie możemy zaoferować żadnego odszkodowania z powodu opóźnionej dostawy. Sytuacje powrotu do nadawcy / niepowodzenia wysyłki występują, gdy adres wysyłki jest niepełny lub niepoprawny, nie było cię w miejscu odbioru w porze wyznaczonej przez kuriera jako data dostarczenia, lub powód odesłania jest po stronie firmy kurierskiej. Jeśli to nasza wina, zwrócimy ci opłatę za wysyłkę i ponownie wyślemy paczkę. Jeśli jednak podałeś nieprawidłowe informacje do wysyłki itp., niestety nie jesteśmy w stanie zwrócić żadnych kosztów, ale oczywiście odeślemy twoje zamówienie, gdy otrzymamy od ciebie prawidłowy adres. Jeśli Twoje zamówienie zostało zwrócone do nadawcy, po prostu skontaktuj się z nami, a my zorganizujemy jego ponowne wysłanie. W większości przypadków poprosimy o nowy adres wysyłki i / lub numer kontaktowy, aby upewnić się, że tym razem zostanie dostarczony z powodzeniem.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl, powered by Shoper.