Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Jaki jest czas oczekiwania na moje zamówienie ? Na terenie Polski : W ZWIĄZKU Z TRUDNĄ SYTUACJĄ ZWIĄZANĄ Z EPIDEMIĄ CZAS DOSTAWY JEST WYDŁUŻONY. Większość zamówień jest zazwyczaj gotowa do wysyłki w ciągu 5-14 dni roboczych. Pamiętaj, że każdy portret tworzymy na Twoje indywidualne zamówienie, a dopracowanie szczegółów zajmuje trochę czasu. Po przekazaniu paczki kurierowi, czas dostarczenia to około 2-3 dni robocze, w zależności od rodzaju dostawy jaki wybierzesz przy składaniu zamówienia. Na terenie UE: Obraz będzie gotowy do wysyłki w ciągu 5-14 dni roboczych. Czas dostawy wynosi do 7-10 dni roboczych. Poza UE: Czas dostawy to od 7 do 22 dni roboczych. W wybranych krajach UE oraz poza mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty celne, które płaci odbiorca.
Jaka jest cena przesyłki ? Dostawa na terenie Polski: Kureier DPD 20 zł, Paczkomat 15 zł ( opcja dostępna tylko dla płótna o wymiarach 20 cm x 30 cm oraz 30 cm x 45 cm ) Dostawa na terenie wybranych krajów europejskich i Turcji: 14 eur
Dostawa do innych krajów: 16 eur
Dostawa do Maroko, Rosja, Zjednoczone Emiraty Arabskie: 21 eur
Jakie są dostępne metody płatności ? Za swoje zamówienie możesz zapłacić: 1. Tradycyjnym przelewem bankowym (dane do przelewu otrzymasz mailem) 2. Płatnością Shoplo, w tym płatność kartami: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A. z siedzibą w Sopocie, ul. Haffnera 6, kod pocztowy: 81-717, KRS: 0000320590.
W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
Mój numer śledzenia przesyłki nie działa.
Nie przejmuj się, wyślij do nas maila na perarto.shop@gmail.com a my niezwłocznie rozwiążemy Twój problem.
Moja paczka wróciła do nadawcy. Czy możecie ją odesłać ? Tak, żaden problem.
Należy pamiętać, że w takich przypadkach nie możemy zaoferować żadnego odszkodowania z powodu opóźnionej dostawy. Sytuacje powrotu do nadawcy / niepowodzenia wysyłki występują, gdy adres wysyłki jest niepełny lub niepoprawny, nie było cię w miejscu odbioru w porze wyznaczonej przez kuriera jako data dostarczenia, lub powód odesłania jest po stronie firmy kurierskiej. Jeśli to nasza wina, zwrócimy ci opłatę za wysyłkę i ponownie wyślemy paczkę. Jeśli jednak podałeś nieprawidłowe informacje do wysyłki itp., niestety nie jesteśmy w stanie zwrócić żadnych kosztów, ale oczywiście odeślemy twoje zamówienie, gdy otrzymamy od ciebie prawidłowy adres.
Jeśli Twoje zamówienie zostało zwrócone do nadawcy, po prostu skontaktuj się z nami, a my zorganizujemy jego ponowne wysłanie. W większości przypadków poprosimy o nowy adres wysyłki i / lub numer kontaktowy, aby upewnić się, że tym razem zostanie dostarczony z powodzeniem.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.