
ZWROTY
- Czy mogę zwrócić moje zamówienie, czy dostanę zwrot kosztów za nie ?
Ponieważ każdy obraz jest w 100% unikalny i wykonany został Twoje zamówienie specjalnie dla Ciebie i Twojego zwierzaka, nie możemy zaoferować zwrotu pieniędzy. Zgodnie z tym co znajduje się w § 10 pkt. 2 Regulaminu nasze produkty wykonywane są na zamówienie i nie podlegają prawu zwrotu.
Jeśli masz problem z produktem końcowym, napisz do nas, a my dołożymy wszelkich starań, abyś był zadowolony, ponieważ Twoje zadowolenie jest dla nas największą nagrodą za wysyłek włożony w przygotowanie obrazu.
Jeśli otrzymałeś niewłaściwy obraz, nieprawidłowy rozmiar lub uszkodzony przedmiot, daj nam znać, a my wyślemy zamiennik tak szybko, jak to możliwe! Pamiętaj, że chociaż nie zwracamy pieniędzy za wadliwe zamówienia to, wymieniamy je na wolne od wad tak szybko, jak to możliwe. Jeśli uszkodzenie powstało w transporcie oczywiście, to my okrywamy koszt ponownej dostawy, to samo w przypadku kiedy otrzymasz niewłaściwy obraz.
REKLAMACJE - jeśli chcesz skorzystać z możliwości reklamacji napisz do nas na e-mail: perarto.shop@gmail.com, rowiązemy Twój problem najszybciej jak to możliwe
- FORMULARZ REKLAMACJI
- Moje zamówienie dotarło uszkodzone, co mam zrobić ?
Skontaktuj się z nami, gdy tylko zauważysz uszkodzenie i /lub wadę, prosimy zrób to przed upływem 48 godzin od odebrania zamówienia. Wyślij zdjęcia uszkodzonego zamówienia na adres e-mail: petarto.shop@gmail.com Zaoferujemy Ci wymianę i wyślemy ją tak szybko, jak to możliwe.
UWAGA ! Pamiętaj, jeśli paczka/jej zewnętrzna części są uszkodzone i zauważysz to odbierając ją od kuriera, koniecznie otwórz ją przy kurierze. Jeśli zawartość również jest uszkodzona zgłoś kurierowi problem. Jeśli paczka jest uszkodzona z zewnątrz, może być też uszkodzona wewnątrz ( czyli bezpośrednio na płótnie ) Jest to wina firmy kurierskiej, a odpowiednio poinformowany kurier szybko zaraportuje nam problem, my zaś będziemy w stanie od razu dołożyć starań byś jak najszybciej otrzymał produkt wolny od wad złoży odpowiednie oświadczenie. Pamiętaj, że zgodnie z Regulaminem protokół spisany z kurierem jest podstawą do podejmowania przez nasz dalszych kroków dotyczących wymiany. - Co jeśli nie podoba mi się obraz który otrzymałem ?
Dokładamy wszelkich starań, abyś był zadowolony z produktu końcowego. Jeśli obraz nie podoba ci się z jakiegokolwiek powodu, skontaktuj się z naszym zespołem pomocy technicznej pod adresem petarto.shop@gmail.com, a my dołożymy wszelkich starań, aby Ci pomóc. Skontaktuj się z nami przed upływem 48 godzin.
Jeśli nie jesteś zadowolony ze grafiki, sprawdzimy, czy przesłałeś zdjęcie zgodne z naszymi wskazówkami. Obawiam się, że jeśli nie posłuchałeś naszych wskazówek, prawdopodobnie nie możemy ci pomóc. Pracujemy tylko na przesłanym przez Ciebie zdjęciu, wiec prosimy zastosuj się do naszych wytycznych. Jeśli postępowałeś zgodnie zgodnie z instrukcjami, zdjęcie jest wysokiej jakości i jasne jest, że to my coś przeoczyliśmy, poprawimy to i prześlemy Ci zamiennik.
Przed złożeniem zamówienia upewnij się, że zapewniasz nam wyraźne, o wysokiej jakości i dużej rozdzielczości zdjęcie swojego zwierzaka, zrobione przy dobrym oświetleniu i na wysokości oczu zwierzęcia. Używamy dokładnego zdjęcia przesłanego podczas procesu projektowania. Jeśli zdjęcie nie jest wysokiej jakości, Twój obraz może być inny od tych, które widzisz na stronie, ponieważ zostały wykonane na podstawie wysokiej jakości zdjęć. - Czy mogę anulować zamówienie, jeśli zmieniłem zdanie ?
Akceptujemy wszystkie prośby o anulowanie wystosowane w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia, bez zadawania pytań.
Wszelkie prośby o anulowanie wysłane po upłynięciu 24-godzinnego okresu czasu zostaną zaakceptowane według naszego uznania. Jeśli zostanie zaakceptowany, zostaniesz obciążony 20% opłatą za anulowanie. Pamiętaj, że ktoś prawdopodobnie przystąpił już do pracy nad złożonym przez Ciebie zamówieniem, artysta został przydzielony i do tego momentu poświęcił już czas na pracę. Zamówienia wysłane do druku nie mogą być anulowane w żadnych okolicznościach.